Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi - CRED


Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți - CRED

cod SMIS 2014+: 118327, cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020 

Ghiduri metodologice pentru învățământul primar și gimnazial

Ghidurile metodologice reprezintă o resursă semnificativă de explicitare și exemplificare a programelor școlare – de la cadrul conceptual, la oferirea de ilustrări și instrumente de lucru relevante pentru activitatea cu elevii. Ghidurile pot fi consultate în versiune tipărită și pot fi descărcate, în mod gratuit, din acest portal, urmărind niveluri de învățământ și arii curriculare.  

https://ghiduri.educred.ro/

Resursele educaționale deschise, publicate pe acest canal, vin în sprijinul derulării la clasă a activităților conform noilor programe școlare bazate pe competențe, pentru învățământul primar.

Autorii materialelor sunt cadre didactice care predau în școli din România.

Resursele educaționale deschise sunt realizate în cadrul proiectului CRED (Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru Toți), unul dintre obiectivele acestuia vizând promovarea unor abordări didactice centrate pe competenţe, prin elaborarea şi utilizarea de resurse educaţionale deschise relevante pentru aplicarea la clasă a noului curriculum pentru învăţământul primar şi gimnazial. 

Resursele educaționale deschise, publicate pe acest canal, vin în sprijinul derulării la clasă a activităților conform noilor programe școlare bazate pe competențe, pentru învățământul gimnazial.

Autorii materialelor sunt cadre didactice care predau în școli din România.

Resursele educaționale deschise sunt realizate în cadrul proiectului CRED (Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru Toți), unul dintre obiectivele acestuia vizând promovarea unor abordări didactice centrate pe competenţe, prin elaborarea şi utilizarea de resurse educaţionale deschise relevante pentru aplicarea la clasă a noului curriculum pentru învăţământul gimnazial.